Newsletter










Home Szkolenia Szkolenia zamknięte Jak zostać skutecznym Sprzedawcą?
Jak zostać skutecznym Sprzedawcą? PDF Drukuj Email

Czy zdarzyło Ci się choć raz, że podczas rozmowy z Klientem chciałeś skończyć i wyjść?

Czy masz choć jednego ?trudnego? Klienta?

Czy zdarzyło Ci się choć raz przedstawiać ofertę lub swoje produkty i stwierdzić, że odbiorca zrozumiał coś innego?

Czy zdarzyło Ci się unieść / zdenerwować / wybuchnąć, a następnego dnia żałować tego zachowania?

Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiesz twierdząco to zachęcam Cię do refleksji nad zagadnieniem, jakimi cechami charakteryzuje się skuteczny Sprzedawca?

To, że czytasz te słowa oznacza, że jesteś na tyle otwarty na samodoskonalenie, iż jesteś lub masz zadatki na naprawdę skutecznego Sprzedawcę. Niezależnie czy właśnie zostałeś Sprzedawcą czy jesteś nim od dawna, ale zmieniłeś firmę, czy może firma postawiła przed Tobą nowe wymagania, czy może w końcu zmienił się segment rynku, dla którego sprzedajesz i stare sposoby nie wystarczają. W każdym przypadku dobrze trafiłeś. To szkolenie, które odmieni Twój sposób patrzenia na bycie Sprzedawcą, ponieważ jest inne od wszystkich szkoleń, na jakich byłeś do tej pory. Zajmuje się innymi aspektami Twoich umiejętności. Tymi, które do tej pory pozostawały niedopowiedziane i poza głównym nurtem Twoich zainteresowań, ale tak naprawdę zawsze wiedziałeś, że coś w tym musi być. Dziś dowiesz się, dlaczego miałeś rację tak myśląc. Zobaczysz też różnicę i usłyszysz o nowych zagadnieniach. Poczujesz różnicę.

Kiedy dokonuje się zmiana w Twoim życiu zawodowym i zostajesz sprzedawcą lub zmienia się otoczenie, w jakim pracujesz i nie wiem czy to będzie inna firma, inni ludzie czy też nowe zadania, wiem jedno, potrzebujesz nowych umiejętności takich, które wcześniej nie były Ci konieczne.
Jesteś już gotów, aby dowiedzieć się co jest celem szkolenia:
  • nauczenie Cię podstawowych umiejętności potrzebnych skutecznemu Sprzedawcy!
Zapytasz, ale co ja będę z tego miał, czyli pytasz o korzyści:
  • zajmujemy się praktyczną nauką umiejętności w przeciwieństwie do innych szkoleń, które uczą wiedzy. Jaka to różnica zapytasz? Wiedza to teoria, którą możesz przeczytać w książce a umiejętności to możliwość użycia wiedzy w konkretnej sytuacji w życiu. Dzieje się tak, ponieważ około 80% czasu to ćwiczenia w grupie lub w parach, reszta to wyjaśnienie, dlaczego to tak skutecznie działa.
Czy jesteś już gotów, żeby zapoznać się z programem szkolenia, czyli dowiedzieć się czego nowego i innego możesz nauczyć się, kiedy zapiszesz się na to szkolenie?
Zapytano najlepszych Sprzedawców amerykańskich firm, co jest pozwala być skutecznym Sprzedawcą? Ponad 72% odpowiedziało zaznaczając następujące odpowiedzi:
  • umiejętność komunikowania się z każdym człowiekiem, czyli budowanie relacji z Klientem,
  • umiejętność przedstawienia swojej oferty w sposób interesujący dla Klienta,
  • umiejętność kontrolowania przebiegu spotkania w tym dopasowywania się do Klienta oraz przewodzenia w zależności od potrzeb.

Czym jest Twój sposób komunikowania się z otoczeniem? Jak należy budować relacje z Klientem? Dlaczego kontrolując swój stan emocji kontrolujesz komunikację? Jak możesz odzyskać kontrolę w sytuacjach, które są dziś dla Ciebie trudne? Jak szybko i skutecznie rozmawiać z ?trudnym Klientem??

Oto, czego konkretnie nauczysz się na tym szkoleniu:
  • posiądziesz umiejętność kontrolowania własnego stanu emocjonalnego i w ten sposób kształtowania komunikacji ze światem zewnętrznym,
  • nauczysz się jak nawiązywać znakomity kontakt z każdym rozmówcą tak, że będzie się on czuł w Twoim towarzystwie komfortowo i przyjemnie,
  • posiądziesz umiejętność diagnozowania podstawowych indywidualnych cech Twoich Klientów i wykorzystywania tej wiedzy do personalizacji komunikatów dla poszczególnych osób z Twojego otoczenia.
Zanim zdecydujesz się zapisać na to szkolenie muszę Cię jeszcze ostrzec. Po tym szkoleniu Twoje rozumienie Ciebie samego i otaczających Cię ludzi zmieni się raz na zawsze.

Wszystkie te ważne dla Ciebie zmiany nastąpią w ciągu 2 dni.

Będziesz się zmieniał w grupie 8-12 innych Sprzedawców (max 15)

Szkolenie to nie wymaga ukończenia wcześniej innych szkoleń.

Naturalną kontynuacją tego szkolenia jest szkolenie:

Zaawansowane techniki budowania relacji z Klientem (S011)